wtorek, 9 lipca 2013

Garnier, Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Szampon do włosów z tendencją do przesuszania `Morela z Rousillon i olejek migdałowy`

 
 Hej dziewczyny :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją jednego z moich ulubionych szamponów. Wpis zgodnie z obietnicą miał pojawić się wczoraj, ale muszę przyznać się bez bicia, że wakacje całkowicie mnie rozleniwiły i po prostu nie miałam siły na pisanie notki.

Przechodząc do właściwego tematu - dzisiejszym bohaterem jest : Garnier, Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Szampon do włosów z tendencją do przesuszania `Morela z Rousillon i olejek migdałowy`.



Tradycyjne zacznę od obietnic producenta:

Oryginalna receptura przeznaczona do włosów z tendencją do przesuszania, łączy w sobie starannie wyselekcjonowane naturalne składniki uprawiane w sercu Prowansji – morelę z regionu Roussillon, która nadaje włosom niebywałą miękkość oraz olejek migdałowy znany z właściwości odżywczych. 

Rezultaty:  Niewiarygodnie miękkie i odżywione włosy aż po same końce.
Twoje włosy są niewiarygodnie miękkie i odżywione aż po same końce. Odzyskują drzemiące w nich piękno. Dodatkowo, szampony Ultra Doux Sekrety Prowansji działają na Twoje zmysły niczym aromaterapia – to chwila zapomnienia dla Ciebie i Twoich bliskich.

Pojemność: 400/250 ml
Cena: ok 11/ok 9 zł



Moja opinia: 


Zacznę od tego, że moje włosy nie są suche, ani zniszczone. Mają tendencję do przetłuszczania się, w związku z czym muszę myć je każdego dnia. Staram się nie używać szamponów do włosów tłustych, ponieważ te mogą przesuszyć skórę głowy. Staram się używać w miarę łagodnych szamponów, najczęściej nawilżających.


  • Szampon ma estetyczne opakowanie, które łatwo się otwiera.
  • Zaletą jest przezroczyste opakowanie, ponieważ widzimy ile produktu zostało w środku.
  • Zapach jest fenomenalny, można siedzieć i wąchać :) Nie utrzymuje się jednak długo na włosach.
  • Produkt jest przezroczysty. 
  • Nie jest zbyt rzadki, dzięki czemu nie spływa z dłoni zanim zdążymy nałożyć go na włosy.
  • Bardzo dobrze się pieni, choć jest to zasługa SLS.
  • Porządnie oczyszcza włosy i nie obciąża ich.
  • Nie podrażnia, nie plącze, nie przesusza.
  • Jest bardzo wydajny.


Ja zdecydowanie nie znam się na składach, ale wklejam zdjęcie dla tych z Was, które będą tym zainteresowane :)

Podsumowując, zdecydowanie polecam jego zakup, jeśli szukacie czegoś w przystępnej cenie, co nie obciąży waszych włosów i bardzo dobrze je umyje. Jeżeli nie planujecie jego zakupu to polecam chociaż powąchanie go - obłęd!:)

Chętnie poczytam jakie są Wasze ulubione szampony:)
Pozdrawiam, macchiato :)

67 komentarzy:

  1. O tendencja do przesuszania to niestety główna wada moich włosów;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno używałam szamponów Ultra Doux Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować-kusił mnie od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej serii nie mam jeszcze nic ale mam szampon i odżywkę z avocado

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamietam szampon morelowy z dzieciństwa!!! Mama specjalnie jeździła po niego do innego miasta, żeby dzieci miały radochę :) teraz jak widzę szampon morelowy to od razu mi się z tym kojarzy i kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo dla zapachu bym go chyba kupiła :D Jak wykończę swoje zapasy to na pewno kupię odżywkę z Awokado :) I może się skuszę na któryś szampon z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te szampony z Garniera, a mój ulubiony to mango i kwiat tiare :) Oj, znam ból mycia włosów codziennie, dla mnie to istna męczarnia, ale idzie przywyknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar go przetestowac takze dla mnie bardzo pomocna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czaiłam się już na niego, ale dziś go nie było i kupiłam inny;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam odżywkę z tej serii i byłam zachwycona:) szamponu nie używałam, ale wierzę, że jest tak samo dobry jak odżywka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uzywam Pinia dla dzieci z biedornki ;D zostawiłaś paragon ? wyślij tą recenzję garnierowi to dostaniesz jakiś kosmetyk do testów ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam włosy takie jak pisze producent, więc może by się nadawał, chociaż trochę wątpię czy sles nie spowoduje większego wysuszenia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością sięgnę po ten szampon ;)
    Ciekawy blog ; )

    Obserwujemy ?

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przyznam Ci się, że mnie te wakacje rozleniwiły, przez co troszkę zaniedbałam bloga...

    szamponu nie znam, ale skoro tak ładnie go zachwalasz to kiedyś się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam tego garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również wakacje rozleniwiają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie go wypróbuję, a juz zapach to muszę przy najbliższej okazji powąchać:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam pachnące owocami szampony :) Pewnie i ten wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jego zielonego brata - siła 5 roślin i również jestem bardzo zadowolona :) Choć podchodziłam do niego z dystansem, bo kiedyś miałam szampon z serii Ultra Doux który był totalną porażką.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny szampon :D mam go zapraszam nowy post
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/07/favorite-gold-studs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie stosowałam żadnego szamponu z tej serii. Może wypróbuję, jak mi się skończą szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie pachnie!W końcu jakiś dobry szampon tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nie szaleję z szamponami, uważam, że mają dobrze myc i już :D od reszty mam cały asortyment innych kosmetyków hehe :)

    Obserwuję kochana, miło będzie się zakuplować bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. specjalnie go poszukam, zeby powachac hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  26. chciałam kupić ten szampon właśnie ze względu na zapach, ale jak zobaczyłam, że jest do włosów przesuszających się to zrezygnowałam i kupiłam ten zielony z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  27. gdzieś się znów podziała?;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem jeszcze tej fioletowej wersji, (z lawendą?) super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam okazję ostatnio go używać będąc u rodziców ( tak zawsze wracając podkradam szampon mamie) po jednym użyciu ciężko go oceniać no ale zapach to on ma CUDOWNY - też potem siedziałam i wąchałam swoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ta seria szamponów Garniera jest wyjątkowo udana! ;)

    pozdrawiam i zapraszam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Raczej się nie zdecyduję na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Preferuję naturę jeśli chodzi o pielęgnacje włosów, ale linia UD wydaje się być ok.

    U mnie pojawił się nowy post o szkodliwości kremów z filtrami zapraszam http://lusiakowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. używam tylko szamponów tej marki :)
    margarittasdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam na niego chrapkę i chyba się skuszę :P Obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana gdzie Ty nam na tyle zniknęłaś?
    Wracaj szybciutko:**

    OdpowiedzUsuń
  36. miałam odżywkę do włosów z tej serii i była okropna.

    OdpowiedzUsuń
  37. chyba go wypróbuje, mam taki sam problem z włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja właśnie zakupiłam na wakacje odżywkę z tej serii :) mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nigdy nie używałam szamponu z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. wygląda ciekawie:) i fajnie, że nie ma parabenów:)
    ps. jeśli masz ochotę, to zapraszam na rozdanie:)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Może kiedyś się skuszę, dawniej uwielbiałam stare wersje Ultra Doux.

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  43. szampon nie jest tak ważny jak dobra odżywka dlatego warto kosztem szamponu miec lepszej jakości odżywkę.

    Pozdrawiam
    http://drugastronawieszaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Garnier w ogóle spisuje się bardzo dobrze, jeśli chodzi o pielęgnację włosów. Używam teraz odżywki Ultra Doux z olejkiem z awokado i masłem karite i jestem zachwycona! Skuszę się na ten szampon, jak tylko wykończę mój Elseve.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili na http://www.mylifeinblond.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kupiłam ostatnio dwa jak była na nie promocja w Biedronce i już czuję, że się polubimy :)
    Pierwsze co mnie skłoniło do zakupu to śliczny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  46. hej ;) miły blog ;) zapraszam Cię na swój nowy makijaż i... może poobserwujemy ?:) pozdr. ;*

    http://www.fashion-crown.blogspot.com/

    p.s. uwielbiam ten szampon, cudownie pachnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. moja skóra głowy niestety nie lubi garniera. :(

    przy okazji zapraszam na mojego bloga na pierwsze z 3 rozdań. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale w ten sposób możemy się wszyscy odnależć :)
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba kupię wkrótce ten szampon, moje włosy są dość wybredne ;D

    pozdrawiam ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Super post :p
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla nas bardzo ważne ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. I expect its great that there are so many teachers out there with.
    jeux jeux

    OdpowiedzUsuń
  53. u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Super blog! Zapraszam do mnie http://karmazynowabajka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podoba mi się recenzja, często zmieniam szampon i myślę, że tym razem kupie Garniera ;) co sadzisz o wspólnej obserwacji? Czekam na odpowiedz u mnie na blogu :)
    http://nussy99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Już kilka krotnie zamierzałam kupić szampon z tej serii ale zawsze coś za to używałam odżywek ta z awokado to jedna z najlepszych i moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zastanawiam się własnie nad kupnem tego szamponu. Mam ten sam problem co ty ;)


    http://everythhingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Może i ja się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo lubię serię z avokado!! polecam ci ją bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  60. Matko! Jak dawno mnie u Ciebie nie było :/ Miałam tyle zaległości, że nawet nie przeglądałam komentarzy, zaczynam wszystko nadrabiać, zapraszam się również do mnie na posta :)
    pozdrawiam Ilona ...jeśli mnie jeszcze pamiętasz :/
    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo lubię produkty z Garniera. Świetny post!
    Zapraszam do siebie! Nowa seria świąteczna - #MARYCHRISTMAS już u mnie na blogu! Pozdrawiam :)
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze! :)