wtorek, 9 lipca 2013

Garnier, Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Szampon do włosów z tendencją do przesuszania `Morela z Rousillon i olejek migdałowy`

 
 Hej dziewczyny :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją jednego z moich ulubionych szamponów. Wpis zgodnie z obietnicą miał pojawić się wczoraj, ale muszę przyznać się bez bicia, że wakacje całkowicie mnie rozleniwiły i po prostu nie miałam siły na pisanie notki.

Przechodząc do właściwego tematu - dzisiejszym bohaterem jest : Garnier, Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Szampon do włosów z tendencją do przesuszania `Morela z Rousillon i olejek migdałowy`.



Tradycyjne zacznę od obietnic producenta:

Oryginalna receptura przeznaczona do włosów z tendencją do przesuszania, łączy w sobie starannie wyselekcjonowane naturalne składniki uprawiane w sercu Prowansji – morelę z regionu Roussillon, która nadaje włosom niebywałą miękkość oraz olejek migdałowy znany z właściwości odżywczych. 

Rezultaty:  Niewiarygodnie miękkie i odżywione włosy aż po same końce.
Twoje włosy są niewiarygodnie miękkie i odżywione aż po same końce. Odzyskują drzemiące w nich piękno. Dodatkowo, szampony Ultra Doux Sekrety Prowansji działają na Twoje zmysły niczym aromaterapia – to chwila zapomnienia dla Ciebie i Twoich bliskich.

Pojemność: 400/250 ml
Cena: ok 11/ok 9 zł



Moja opinia: 


Zacznę od tego, że moje włosy nie są suche, ani zniszczone. Mają tendencję do przetłuszczania się, w związku z czym muszę myć je każdego dnia. Staram się nie używać szamponów do włosów tłustych, ponieważ te mogą przesuszyć skórę głowy. Staram się używać w miarę łagodnych szamponów, najczęściej nawilżających.


  • Szampon ma estetyczne opakowanie, które łatwo się otwiera.
  • Zaletą jest przezroczyste opakowanie, ponieważ widzimy ile produktu zostało w środku.
  • Zapach jest fenomenalny, można siedzieć i wąchać :) Nie utrzymuje się jednak długo na włosach.
  • Produkt jest przezroczysty. 
  • Nie jest zbyt rzadki, dzięki czemu nie spływa z dłoni zanim zdążymy nałożyć go na włosy.
  • Bardzo dobrze się pieni, choć jest to zasługa SLS.
  • Porządnie oczyszcza włosy i nie obciąża ich.
  • Nie podrażnia, nie plącze, nie przesusza.
  • Jest bardzo wydajny.


Ja zdecydowanie nie znam się na składach, ale wklejam zdjęcie dla tych z Was, które będą tym zainteresowane :)

Podsumowując, zdecydowanie polecam jego zakup, jeśli szukacie czegoś w przystępnej cenie, co nie obciąży waszych włosów i bardzo dobrze je umyje. Jeżeli nie planujecie jego zakupu to polecam chociaż powąchanie go - obłęd!:)

Chętnie poczytam jakie są Wasze ulubione szampony:)
Pozdrawiam, macchiato :)

65 komentarzy:

  1. O tendencja do przesuszania to niestety główna wada moich włosów;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno używałam szamponów Ultra Doux Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować-kusił mnie od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej serii nie mam jeszcze nic ale mam szampon i odżywkę z avocado

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamietam szampon morelowy z dzieciństwa!!! Mama specjalnie jeździła po niego do innego miasta, żeby dzieci miały radochę :) teraz jak widzę szampon morelowy to od razu mi się z tym kojarzy i kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo dla zapachu bym go chyba kupiła :D Jak wykończę swoje zapasy to na pewno kupię odżywkę z Awokado :) I może się skuszę na któryś szampon z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te szampony z Garniera, a mój ulubiony to mango i kwiat tiare :) Oj, znam ból mycia włosów codziennie, dla mnie to istna męczarnia, ale idzie przywyknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar go przetestowac takze dla mnie bardzo pomocna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czaiłam się już na niego, ale dziś go nie było i kupiłam inny;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam odżywkę z tej serii i byłam zachwycona:) szamponu nie używałam, ale wierzę, że jest tak samo dobry jak odżywka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uzywam Pinia dla dzieci z biedornki ;D zostawiłaś paragon ? wyślij tą recenzję garnierowi to dostaniesz jakiś kosmetyk do testów ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam włosy takie jak pisze producent, więc może by się nadawał, chociaż trochę wątpię czy sles nie spowoduje większego wysuszenia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością sięgnę po ten szampon ;)
    Ciekawy blog ; )

    Obserwujemy ?

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przyznam Ci się, że mnie te wakacje rozleniwiły, przez co troszkę zaniedbałam bloga...

    szamponu nie znam, ale skoro tak ładnie go zachwalasz to kiedyś się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam tego garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również wakacje rozleniwiają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie go wypróbuję, a juz zapach to muszę przy najbliższej okazji powąchać:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam pachnące owocami szampony :) Pewnie i ten wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jego zielonego brata - siła 5 roślin i również jestem bardzo zadowolona :) Choć podchodziłam do niego z dystansem, bo kiedyś miałam szampon z serii Ultra Doux który był totalną porażką.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny szampon :D mam go zapraszam nowy post
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/07/favorite-gold-studs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie stosowałam żadnego szamponu z tej serii. Może wypróbuję, jak mi się skończą szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie pachnie!W końcu jakiś dobry szampon tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nie szaleję z szamponami, uważam, że mają dobrze myc i już :D od reszty mam cały asortyment innych kosmetyków hehe :)

    Obserwuję kochana, miło będzie się zakuplować bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. specjalnie go poszukam, zeby powachac hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  26. chciałam kupić ten szampon właśnie ze względu na zapach, ale jak zobaczyłam, że jest do włosów przesuszających się to zrezygnowałam i kupiłam ten zielony z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jestem jeszcze tej fioletowej wersji, (z lawendą?) super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam okazję ostatnio go używać będąc u rodziców ( tak zawsze wracając podkradam szampon mamie) po jednym użyciu ciężko go oceniać no ale zapach to on ma CUDOWNY - też potem siedziałam i wąchałam swoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ta seria szamponów Garniera jest wyjątkowo udana! ;)

    pozdrawiam i zapraszam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Raczej się nie zdecyduję na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Preferuję naturę jeśli chodzi o pielęgnacje włosów, ale linia UD wydaje się być ok.

    U mnie pojawił się nowy post o szkodliwości kremów z filtrami zapraszam http://lusiakowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. używam tylko szamponów tej marki :)
    margarittasdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam na niego chrapkę i chyba się skuszę :P Obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana gdzie Ty nam na tyle zniknęłaś?
    Wracaj szybciutko:**

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam odżywkę do włosów z tej serii i była okropna.

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba go wypróbuje, mam taki sam problem z włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja właśnie zakupiłam na wakacje odżywkę z tej serii :) mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze nigdy nie używałam szamponu z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wygląda ciekawie:) i fajnie, że nie ma parabenów:)
    ps. jeśli masz ochotę, to zapraszam na rozdanie:)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Może kiedyś się skuszę, dawniej uwielbiałam stare wersje Ultra Doux.

    OdpowiedzUsuń
  41. szampon nie jest tak ważny jak dobra odżywka dlatego warto kosztem szamponu miec lepszej jakości odżywkę.

    Pozdrawiam
    http://drugastronawieszaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Garnier w ogóle spisuje się bardzo dobrze, jeśli chodzi o pielęgnację włosów. Używam teraz odżywki Ultra Doux z olejkiem z awokado i masłem karite i jestem zachwycona! Skuszę się na ten szampon, jak tylko wykończę mój Elseve.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili na http://www.mylifeinblond.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kupiłam ostatnio dwa jak była na nie promocja w Biedronce i już czuję, że się polubimy :)
    Pierwsze co mnie skłoniło do zakupu to śliczny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  44. hej ;) miły blog ;) zapraszam Cię na swój nowy makijaż i... może poobserwujemy ?:) pozdr. ;*

    http://www.fashion-crown.blogspot.com/

    p.s. uwielbiam ten szampon, cudownie pachnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. moja skóra głowy niestety nie lubi garniera. :(

    przy okazji zapraszam na mojego bloga na pierwsze z 3 rozdań. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba kupię wkrótce ten szampon, moje włosy są dość wybredne ;D

    pozdrawiam ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super post :p
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla nas bardzo ważne ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I expect its great that there are so many teachers out there with.
    jeux jeux

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo podoba mi się recenzja, często zmieniam szampon i myślę, że tym razem kupie Garniera ;) co sadzisz o wspólnej obserwacji? Czekam na odpowiedz u mnie na blogu :)
    http://nussy99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Już kilka krotnie zamierzałam kupić szampon z tej serii ale zawsze coś za to używałam odżywek ta z awokado to jedna z najlepszych i moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zastanawiam się własnie nad kupnem tego szamponu. Mam ten sam problem co ty ;)


    http://everythhingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Może i ja się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo lubię serię z avokado!! polecam ci ją bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  56. Matko! Jak dawno mnie u Ciebie nie było :/ Miałam tyle zaległości, że nawet nie przeglądałam komentarzy, zaczynam wszystko nadrabiać, zapraszam się również do mnie na posta :)
    pozdrawiam Ilona ...jeśli mnie jeszcze pamiętasz :/
    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię produkty z Garniera. Świetny post!
    Zapraszam do siebie! Nowa seria świąteczna - #MARYCHRISTMAS już u mnie na blogu! Pozdrawiam :)
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze! :)